.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش دولت به اصلاحیه سوال از رییس‌جمهور
ايسنا: حجت‌الاسلام ميرتاج‌الديني با بيان اين مطلب، گفت: در اين زمينه در مجلس بررسي‌ها ادامه دارد، ما نيز نظرات خود را گفته‌ايم و گزارش خود را اين باره به آن‌ها ارائه داده‌ايم.

وي افزود: اين نوع برخورد درباره سوال از رييس‌جمهور داراي اشكال است، نظر ما اين است كه سوال از رييس‌جمهور فرآيند خود را دارد و استيضاح رييس‌جمهور نيز فرآيند متفاوت با آن است در حالي كه در آيين‌نامه اين دو به هم پيوند داده ‌شده‌اند. در حالي كه بررسي‌ها ما نشان مي‌دهد كه در كشور‌هاي مختلف بين اين دو تفاوت قائل مي‌شوند و در قانون اساسي ما نيز براي سوال از رييس‌جمهور راي‌گيري و يا استيضاح در نظر گرفته نشده است.

معاون پارلماني رييس‌جمهور، در بخش ديگري از سخنان خود درباره اجراي مرحله دوم طرح هدفمندي يارانه‌ها گفت: طرح هدفمندي يارانه‌ها يك قانون دائمي دارد و دولت براساس آن عمل خواهد كرد. البته در قانون بودجه نيز رديف‌هايي براي اجراي مرحله دوم در نظر گرفته شده است كه هم‌اكنون مجلس در حال بررسي آن است.

وي درباره روند رسيدگي به بودجه نيز گفت:‌ بودجه هم‌اكنون در كميسيون تلفيق در حال بررسي است و به نظر مي‌رسد رسدگي به آن تا بعد از تعطيلات مجلس ادامه يابد و مجلس پس از آن در صحن علني آن را بررسي كند. اين روند نشان مي‌دهد كه بررسي بودجه امري زمان‌بر است در حالي كه عده‌اي در تاخير دولت براي ارائه بودجه اشكال مي‌گرفتند.

مير‌تاج‌الديني در پايان درباره علت لغو گفت‌وگوي تلويزيوني رييس‌جمهور كه قرار بود شب گذشته(سه شنبه شب) انجام شود نيز گفت: بهتر است اين را از دفتر رييس‌جمهور بپرسيم.

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.